20 de febrer del 2012

Punts de llibre fets amb potets de iogurt buits

“Res es crea ni es destrueix, tot es transforma”

O millor dit, tot es recicla!!


Us presento els punts de llibre creats a partir dels potets de iogurt buits i teles colorades.



Fer-los és molt fàcil i ràpid:

- Netejar i eixugar bé els potets de iogurt de plàstic. Pot servir qualsevol full de plàstic que sigui força rígid.

- Obrir el potet reduint-lo a un simple rectangle de plàstic.


- Retallar el plàstic de la forma desitjada. Aquí podeu descarregar un model amb les formes que vaig fer pels meus.

- Decoreu-los com us agradi més!!! Jo els vaig cobrir pegant-hi teles colorades i ajuntat perles, botons, flors de plàstic o de tela...



- Aquesta flor la vaig fer amb la part final d’una ampolla de plàstic petita, de mig litre.
Vaig tallar l'ampolla deixant-hi només el fons i vaig retallar el pètals.

Apropant la flor a la flama d'una espelma veureu com el pètals prenen forma!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada