9 de març del 2012

Bossa per les joguines reutilitzant una vella samarreta

A vegades penso que al món no hi hagi cap casa més desordenada de la nostra.

Realment no em puc imaginar les cases de les meves amigues, per exemple, amb totes les joguines dels nens al terra o amb la roba que espera setmanes en el cistell per ser planxada.

Ara que la Gemma comença a participar més activament de la vida familiar intentem controlar aquesta tendència autodestructiva donant l’exemple i ajudant-la a entendre que el “caos” no és la normalitat!! ;-)

Buscant una manera més fàcil i divertida per ajudar-la a recollir les seves joguines he cosit aquesta bossa reutilitzant una samarreta vella.


És una idea fàcil, econòmica i sobretot rapida de transformar un objecte que ja no fem servir en alguna cosa útil, i al mateix temps en serveix per ajudar els més menuts a recollir les seves coses.

Per començar busquem una samarreta vella (jo vaig utilitzar una d’aquelles samarretes que es portaven en els anys ’90: amplia i llarga)

Vaig tallar mànigues i coll, com es veu en la foto.


Desprès vaig girar la samarreta pel costat i vaig cosir la part baixa.

La bossa ja està llista, ara si voleu podeu decorar-la amb talls de roba que us hagin sobrat d’altres feines.

Jo per exemple vaig fer un conillet utilitzant altres samarretes velles, només tallant formes senzilles i cosint-les a la bossa es poden crear personatges molt divertits!


Ara la Gemma adora recollir les seves joguines, es sent important ajudant mama i papa i va aprenent que cada cosa té el seu lloc!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada