5 de març del 2012

Bressol per les nines amb cartró reciclat

Per fi he pogut acabar el bressol per les nines de la Gemma, evidentment en material 100% reciclat ;-)


El moment més complicat ha sigut fer el projecte i buscar el material, voltant per el supermercat i preguntant a les dependentes si tenen capses buides de cartró.

1- Vaig buscar una caixa força gran on hi cabés còmodament la nina preferida de la Gemma, i un altra per fer les dues formes ovalades.

2- Vaig dibuixar i retallar en el cartró les dues formes ovalades. Desprès vaig construir el bressol posant pegament entre els ovals i la capsa i el vaig deixar eixugar.


3- Un cop eixugada l’estructura la vaig cobrir amb paper de diari fet a tiretes i pegament vinílic barrejat al 50% amb aigua. La vaig deixar eixugar 24 hores.

4- Per fer-la més resistent i amb un color més homogeni vaig tornar a cobrir l’estructura amb paper higiènic i la mateixa barreja de pegament i aigua. La vaig deixar eixugar 24 hores més.

5- Ara ve la part més divertida: pintar i decorar el bressol! Per sort la Gemma ja ha sortit de la fase “em poso a la boca qualsevol cosa” i vaig poder utilitzar temperes normals, en cas contrari hauria comprat pintures especifiques per nens petits. Vaig triar una decoració molt simple, uns núvols blancs en el cel blau.


Per la presentació oficial dels llençols i del coixí haureu d’esperar el proper article ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada