6 de març del 2012

Llitet per a nines fet a mà

Segrestar el llitet de nines per fer algunes fotos ha sigut realment difícil... cada cop que ho intentava la Gemma començava a cridar “meuuuuuuu” amb cara molt seriosa, i jo no podia fer-hi res!!
Per sort, en un moment de descans (fins i tot el Mic dormia!!), he pogut fotografiar la meva obra ;-)



Quan vaig fer el bressol vaig pensar que, sense matalàs ni llençols, seria molt incòmode, i així va néixer aquest llitet.


Tot això en va molt bé al moment d’anar a dormir per que la Gemma, veient com s’adormen el Mic i la nina, accepta posar-se el pijama i quedar-se tranquil•la al seu llit. Ara bé, que s’adormi és un altre tema!!
Vaig cosir el llençol i la manta al matalàs per que si no la Gemma ho tirava tot al aire i al final ha quedat com un sac de dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada